Princess 332836 Black Rhino Cyclone Reiniger zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 332836 Black Rhino Cyclone Reiniger zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Deboya 11-10-2010

Ik ben er zo ontevreden over dat deze ztofzuiger van mij echt alleen enen krijgt! Ik heb hem nu 2 maanden en na 1 week baalde ik al. Geen zuigkracht. In de grote naden van mijn houten vloer kreeg ie een kraaltje niet uitgezogen. De haren zuigt ie nog net op, maar zand wordt al zwaarder en dus moeilijker. Het is echt verschrikkelijk. Nog niet over de opvangbak gesproken. Als je deze leeg gaat maken, zorg dat het geen haastklus is, want het in elkaar zetten eist enige tijd. Het lijkt makkelijk, het is goed aangeven immers, maar het werkt voor geenene mier... Nu na 2 maanden hoop ik dat ze hem morgen terugnemen bij de kijkshop. Ik wou dat ik eerder op deze site had gekeken. Wat ze zeggen is echt zo...

borger 08-08-2010

Heb deze stofzuiger 3 maanden geleden gekocht . Nog nooit z,n slechte gehad .
Is de stofbak krijg je haast niet in elkaar en hij zuigt nog geen pluisje op. Heb maar weer een nieuwe gekocht. Wat een genot
Dit was de miskleun van de eeuw

Nieteke 17-05-2010

Eén advies: BESLIST NIET KOPEN!!!!
Het is een waardeloze prul!
Ik heb deze stofzuiger in juli 2008 gekocht omdat ik dacht dat een zakloze stofzuiger dé uitkomst is. Nou, het was de eerste en meteen de laatste.
Wat ook al de andere mensen schrijven: het leegmaken van de stofzuiger vraagt GEDULD! Als je hem uit elkaar hebt om hem leeg te maken is het in elkaar zetten een hels karwei. De ene keer zet je hem redelijk snel ik elkaar, de andere keer erger je je groen en geel en zou je de stofzuiger het liefst in de prullenbak gooien.
Na een paar maanden scheurde de stofzuigerslang zomaar opeens door! Kon er niks meer mee doen! Ik heb meteen naar Princess gebeld en daar was men heel verbaasd. Toch heb ik van de firma Princess een nieuwe stofzuigerslang gekregen en ik was blij dat ik weer verder kon met stofzuigen. Na ongeveer anderhalf jaar sloegen de stoppen door bij het aanzetten van de stofzuiger. Dit gebeurde niet elke keer, maar wel regelmatig. Ik heb deze stofzuiger destijds bij Kijkshop gekocht, dus ik ben teruggegaan naar Kijkshop. Daar zouden ze de stofzuiger opsturen (duurde 4 tot 5 weken) en kreeg de stofzuiger ongerepareerd terug van Princess. Er zat een briefje van de firma Princess bij dat ze de storing niet gevonden hadden en dat er waarschijnlijk teveel op een groep aangesloten is. BELACHELIJK!
Nu (mei 2010) deed de zuigkrachtregeling het niet meer en het snoer rolde tijdens het stofzuigen steeds een klein beetje op wat ook niet echt handig is. Afgelopen vrijdag ben ik teruggegaan naar Kijkshop met de vraag of ze hem weer terug wilde sturen. Wat blijkt: ze hoefde hem niet meer terug te sturen maar ik kon meteen een andere uitzoeken! Kijk firma Princess, dat is nou nog eens service! Ik heb een andere stofzuiger uitgezocht mét stofzak en niet meer van Princess. Ben helemaal blij nu met mijn nieuwe stofzuiger :))!

Stofzuigernietdoen 16-03-2010

Helemaal mee eens, niet kopen. Ook ik was er ingetrapt. Heb 'm gisteren boos teruggebracht naar de winkel na 3 weken. Helaas krijg ik mijn geld niet terug, maar hij wordt gerepareerd, duurt 4 weken!! Echt schandalig. Ik koop een ander, dit is dus weggegooid geld.

reneem 13-01-2010

Waardeloos ding. Het filter is nauwelijks te legen. Het draai-en-klik-systeem van het filter werkt voor geen meter en de plastic uitsteeksels zijn uiterst kwetsbaar.
Allemaal vervelend, maar dat hij na een maand of 3 gebruik niets meer zuigt dan alleen maar zandkorrels en de rest laat liggen is helemaal vervelend. Nog geen kattenbrokje zuigt ie op. Weg ermee. Op naar een echte stofzuiger die zijn naam eer aan doet.

cherokey 19-08-2009

Mijn oordeel over deze prul van een stofzuiger.
Okay hij zuigt goed, liever hij zoog goed, maar daar is dus ook alles mee gezegt.
Na 2 maanden was de slang door midden.
Vijf keer zelf gemaakt.
Als je om een nieuwe slang vraagt bij princess,dat kan je vergeten.
Nu na ruim een jaar toch maar ergens anders een goede slang gehaald.
En nu begeeft de electroniche zuigtkracht regeling het op.
Dus kan ik niet meer stofzuigen.
Ik ben deze stofzuiger zo beu.
Wat een draak van een stofzuiger.
Ik ga naar een andere uitkijken.

Richard1801 14-07-2009

Totaal eens met de andere reviews.

Totaal geen zuigkracht, onhandig legen.
Na ongeveer 4 maanden toch maar besloten om een andere stofzuiger aan te schaffen.
Ook zakloos en met slechts 1800 watt, maar wat een genot... hij zuigt het vuil wel op

Fa 12-03-2009

Impulsief als ik ben moest ik opeens een nieuwe stofzuiger toen de oude het begaf. Gek gemaakt door het zakloze verhaal en de 2000 watt rende ik naar de winkel. Wat een fisherprice ding zeg! Hij maakt zoveel herrie dat je alles wat je wil zeggen beter van te voren kan melden want converseren is kansloos! Als ie nou ook nog es zo goed zoog, maar met de hand oppakken gaat sneller! Echt de miskoop van de eeuw, en al had ik jullie recensies van te voren gelezen had ik me de verwijten van mijn vent [voor de rest van het jaar] kunnen besparen. Muts die ik ben!

PS weet je wat nog het ergste is: een stofzuiger kan je nooit testen, want als het niets is, maar je hebt het wel geprobeerd kan je hem ook niet meer terugbrengen! Hoe dom is dat dan!

PS PS het was ook niet bepaald een 10 euro apparaat ofzo.

Kleine troost is dat ik er een paar eftelingkaartjes uit heb gesleept... maaja. Een goeie stofzuiger had ook leuk geweest.

mireille69 18-10-2008

helemaal mee eens met de andere review. Ben zeer ontevreden over de stofzuiger. Ga weer op zoek naar een andere. Ik heb hem pas 2 maanden.

Ron0458 25-09-2008

Waardeloze prul ! Leegmaken van stofcompartiment gaat zeer vreemd, je kunt 'm niet voor 100 % ledigen ! De zuigkracht zou 2000 watt moeten zijn, maar het lijkt wel 200 watt, ergonomisch zeer slecht gemaakt, beschadigd heel snel, kortom het is een miskoop van het jaar. Goedkoop is nu duidelijk duurkoop !
zuigkracht : heeeel slecht ondank '2000' watt !?
ergonomisch: totaal niet over nagedacht
leegmaken vuilcompartiment: zeer moeilijk en slecht
kortom : waardeloze stof 'zuiger'